Sağlam yuxu üçün bunları et!

Məlumdur ki, pandemiya ərzində günümüzün çox hissəsini evdə keçirirdik. Buna görədir ki, qidalanma rejimimizdən tutmuş yuxu rejiminə qədər hər şey dəyişdi. Dəyişən həyat tərzimiz özü ilə bir çox problemləri də gətirdi. İndi isə bizə düşən bu sağlıqsız vərdişləri və həyat tərzini yenidən əvvəlki halına qaytarmaqdır. Bunun üçün isə ilk növbədə yuxu rejimimiz düzəlməli, kifayət qədər yuxu almağımızdan əmin olmalıyıq. Sağlam yuxu üçün bir neçə tövsiyyəmiz var! Ümid edirik ki, yazını oxuduqdan sonra sağlam yuxu yatacaqsınız!

Niyə yuxu rejimi pozulur?

Gündəlik həyat şərtlərinə görə bir yuxu rejiminə sahib olmağınız lazım ola bilər. İşə, təhsilə və özünüzə həsr etdiyiniz proseslər barədə düşünəndə, kifayət qədər enerjiyə sahib olmaq üçün müəyyən vaxtlarda yatmaq ehtiyacını hiss edirsiniz. Vücudunuz da bu müddətdən asılı olaraq yuxu rejimini inkişaf etdirir. Ancaq uzun səyahətlər, yeni bir iş qaydası qurmaq, yeni bir evə köçmək kimi dəyişikliklər yuxu rejiminə təsir göstərir.

Bu gün həyatımızı tamamilə təsir edən vəba səbəbiylə evlərə bağlandıq. Təcili ehtiyaclar xaricində tərk etməməli olduğumuz evlərimizdə bütün həyat ehtiyaclarımızı yerinə yetirməyə çalışırıq. Bu dövrdə, bütün intensivlik evə köçdüyündən yuxu rejimi dəyişə bilər. Xüsusilə gündüz və gecənin yeri dəyişsə, sağlam bir qaydaya qayıtmaq vacibdir.

Nə qədər yuxu lazımdır?

İmmunitet sistemində vacib bir amil olan yuxu rejimini yaradarkən əvvəlcə bir gündə lazım olan yuxu vaxtını təyin etməlisiniz. Sağlamlığımız üçün gənclər 6 saatdan çox, 11 saatdan az; böyüklər üçün 5 saatdan çox və 9 saatdan az yatmaq lazımdır. Ancaq yuxuya olan ehtiyac insandan insana da dəyişir.

Tədqiqatlara görə, insanlar 90, 120 və ya 150 dəqiqə dövrlərdə yatırlar. Əgər kifayət qədər yatmaq lazım olduğunda hələ də yorğun hiss edirsinizsə, deməli bir dövrün ortasında oyanmısınız. Beləliklə, bu dövrlərə görə saat alarmı qoyaraq öz dövr zamanını tapa bilərsiniz. Sağlam bir yuxu 3 ilə 5 dövr arasında baş verməlidir. Müvafiq bir nümunə təyin edərək əvvəlcə yuxu ehtiyacınızı təyin etməlisiniz.

Proqram hazırlayın və səbirli olun

Bədəninizə lazım olan yuxu saatlarını hesabladıqdan sonra günün bitməsi və yeni günün başlanması üçün vaxt dövrlərini təyin etməlisiniz. Bu vaxtı edərkən, yatağa girdikdən sonra yuxuya getmə vaxtını və yuxudan oyandıqdan sonra günə başlayacaq qədər ayılma müddətini hesablamağı unutmamalısınız. Plana uyğun olaraq yatmağa və oyanmağa başladıqda özünüzə qarşı səbirli olmalısınız. Bədəniniz bu dövrə asanlıqla öyrəşə bilməz. Ancaq hədəf aldığınız yuxu rejiminə keçmək üçün özünüzə vaxt verməlisiniz.

Psixoloqun yardımı

Gündəlik həyatımızda vaxt aşırı psixoloji gərginliklər yaşayırıq. Statistikaya əsasən, belə hallarda şəxsi problemlərimizi, psixoloji gərginliyimizi tanımadığımız adamla bölüşmək daha rahat və effektli olur. Bunun üçün Çay Yoldaşı formatındakı Psixoloq xidmətimiz gözləntilərinizi qarşılayacaqdır. Bu format psixoloqun otağında olan durum ilə eyni deyil – hüzurlu bir kafedə bir stəkan çay arxasında ürək açan söhbətə dalacaqsınız. Sifariş üçün bu linkə daxil olun. Əlaqə nomresi: +994703482606.

İdeal yuxu üçün şərtlər nələrdir?

Yuxuya getməkdə çətinlik çəkirsinizsə, ideal bir mühit yaratmağınız lazım ola bilər. Bir insanın səmərəli və tez yatması üçün lazımlı mühit xüsusiyyətləri gecənin şərtlərinə uyğundur. Buna görə sərin və ya soyuq, sakit və qaranlıq mühit insanın rahat yuxuya getməsinə kömək edir.

Ekranlardan uzaq qalın!

Asanlıqla yatmaq və yuxudan duranda tez ayılmaq üçün yalnız yatmaq məqsədinə sahib olmalısan. Yuxuya getməyə yaxın yuxuna mane olacaq bütün ekranlardan uzaq qalmalısınız. Müəyyən müddətdən sonra telefonunuz və kompüteriniz kimi media məhsullarından istifadəni dayandırmalı, hətta mümkün olduğu qədər yataq otağınızdan kənarda saxlamalısınız. Beləliklə, özünüzə zəngli saat ala və özünüzü əslində telefona ehtiyacınız olmadığına inandıra bilərsiniz. Gün başladıqda telefona baxmaq lazım olduğuna görə tez bir zamanda otaqdan çıxıb günə başlaya bilərsiniz.

Sağlam yuxu üçün bəzi həkimlər həm də masajı tövsiyyə edirlər. Bədənə və ya baş nahiyyəsinə mütəmadi olaraq edilən masaj sizə rahat yuxu gətirə bilər. Gərgin əzələləri masaj edərək bədəninizi tam rahatladaraq dərin yuxuya getmək mümkündür.

Masaj xidməti üçün cagir.az-ın peşəkar masaj ustalarına müraciət edin!

cagir.az

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: